Berat Turun Mendadak Selepas 3 bulan | Faz Zahrin

3 BULAN BERAT HILANG 16KG

[ TESTIMONI SET KURUS BASIC SHAKLEE ]


Assalammualaikum ..seronoknya faz nak berkongsi dengan korang testimoni dan feedback sebenar daripada pengguna dan suami kepada salah seorang pengedar shaklee sendiri. Dan kami lebih suka panggil Shaklee Effect .

Jom baca perkongsian tuan fadly atau lebih mesra dipanggil Abe Li ,bagaimana beliau hilang berat badan sebanyak 16kg dalam masa 3 bulan sahaja dengan Set Kurus Basic Shaklee ,seronokkan ..masyaAllah..

Abe Li sendiri berkongsi tentang perubahan ketara dirinya sendiri selepas consume produk set kurus basic shaklee.

" Berat saya sebelum consume produk shaklee adalah 90kg kemudian saya mula consume Omega Guard dan Lecithin daripada shaklee selama 3 bulan dengan konsisten disamping kawal pengambilan gula dan makanan segera . Tanpa jogging dan pergi ke gym.Alhamdulillah nampak kesannya seawal 3 bulan badan saya rasa lebih ringan dan berat turun 16kg daripada 90kg berat saya sekarang 74kg".

"Alhamdulillah ,sekarang nak duduk tahiyyat akhir dah boleh lipat kaki.Tak jongging dan tak gi gym.Cut sugar dan procees food .Ambil Lecithin dan Omega sebagai supplemen".


PRODUK APA YANG TUAN FADLY CONSUME??

1] OMEGA GUARD : 3 biji sekali sehari

2] LECITHIN : 3 biji siang dan 3 biji malam





SET KURUS BASIC 2021 FAZ ZAHRIN





LECITHIN dan OMEGA GUARD merupakan 2 produk wajib atau asas dan mampu milik membantu dalam pembalaran lemak untuk kuruskan badan,dah ramai yang berjaya turunkan berat badan dengan hanya mengambil dua produk ni sahaja.

Meh faz share apa fungsi Lecithin dan Omega Guard ni okey.


Lecithin(Bakar Lemak)
-Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak.Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.


OMEGA GUARD(Bakar Lemak
-Omega 3 dalam OMEGA GUARD meningkatkan hormon Leptine yang mengawal selera makan dan akan terasa kenyang lama. Membakar lemak jahat dan menurunkan paras kolestrol di samping meningkatkan memori dan perkembangan otak yang sihat.




TESTIMONI SET KURUS BASIC SHAKLEE 2021 FAZ ZAHRIN




0 Comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)